Infolinia już dostępna – ważne sprawy załatwisz jeszcze szybciej!
Uruchomiliśmy infolinię, która umożliwia uzyskanie wsparcia w kluczowych sprawach związanych z naszymi usługami.
Numer infolinii: 22 112 25 73 *
* Opłata zgodna z taryfą operatora
Godziny działania:
Poniedziałek – Niedziela: 08:00 – 22:00
Dzwoniąc na naszą infolinię, możesz uzyskać wsparcie w zakresie:
- Blokowania wszystkich kanałów dostępu, w tym Bankowości internetowej oraz Aplikacji mobilnych.
- Odblokowania dostępu do Bankowości internetowej.
- Zainicjowania procesu zmiany hasła do Bankowości internetowej.
- Zainicjowania procesu zmiany kodu uwierzytelnienia do Bankowości internetowej.
- Blokady dostępu do Aplikacji mobilnej.
- Instruktażu w zakresie parowania (aktywacji) i blokowania Aplikacji mobilnych.
- Pomocy i instruktażu w obsłudze Bankowości internetowej i mobilnej zgodnie z Przewodnikiem użytkownika.
- Przyjmowania zgłoszeń dotyczących:
- Problematycznej funkcjonalności Bankowości internetowej i mobilnej,
- Sugestii od Klientów.
Ważna informacja: Nasi konsultanci nigdy nie będą prosić Cię o podanie loginu, hasła ani numeru PIN.
Komfort i bezpieczeństwo Klientów naszego banku są dla nas priorytetem!
Zapraszamy do kontaktu!